30 grudnia 2013

Przywitaj nowy rok z Sheinside!

Cześć kochani!
Ja ciągle chora :( W zeszłym roku obiecałam sobie, że ten Sylwester będzie inny od poprzednich... No i miałam rację. Nie ma to jak przeleżeć ostatni dzień roku z 39 stopniami gorączki :'(

Ostatnio napisałam do Sheinside, spytałam się czy mogłabym z nimi współpracować :)
Dziś pokaże Wam ubrania i akcesoria z tego sklepu, które mi się podobają.
Moja przyjaciółka jakiś miesiąc temu zamówiła sobie bluzkę z Sheinside i jest mega zadowolona, bluzka jest idealna na nią i jest dobrej jakości.

Zapraszam do klikania w linki, tam znajdziecie więcej szczegółów na temat poszczególnych rzeczy :)




Mam dla Was także filmik z tymi ciuchami :)





Jakość filmu zniszczona przez blogger'a lub youtube. Przepraszam
Jeszcze raz proszę o klikanie w linki i w baner Sheinside po prawej stronie bloga :)
Dobranoc ♥

13 komentarzy:

  1. piękne ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ten sklep *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. widać, że masz gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I think youve created some actually interesting points. Not also many people would actually think about this the way you just did. Im actually impressed that theres so significantly about this topic thats been uncovered and you did it so properly, with so significantly class. Very good one you, man! Truly fantastic things here.
    jeux de guerre

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne ubranie, jak nawiązałaś współprace z tą firmą, sama do nich napisałaś czy raczej oni do Ciebie?

    http://smileewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisałam z pytaniem o współpracę na jessyparker@sheinside.com :)

      Usuń
  6. bardzo fajne rzeczy! zdrowiej ;> obserwuję i liczę na to samo<3

    gifza-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne sweterki i bluzy ;)
    I o dziwo spódniczkę tą skórzaną znalazłam na siebie NIECH ŻYJĄ DUŻE ROZMIARÓWKI
    pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Nailed it!
    http://jeesupland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...