13 grudnia 2013

never again

Cześć Wam!
Ten tydzień miałam wyjątkowo nie udany. W poniedziałek już na pierwszej lekcji zapisaliśmy 6 kartek w zeszycie od polskiego. Potem mieliśmy sprawdzian z chemii, na który się nie nauczyłam. We wtorek miałam sprawdzian z historii i oczywiście dostałam 1, a nauczyciel wystawił proponowaną ocenę 2. Nie ma to jak human... W środę za to z podstaw przedsiębiorczości pani wystawiła mi 2 na proponowaną, chociaż moje oceny to 5,5,5,2 po prostu super. Czwartek był najgorszy, całą noc bolał mnie ząb, aż nie mogłam spać. Potem geniusz matematyczny dostał 2 z matmy i 1 z niemieckiego, na szczęście z niemca będę mieć 4. Po lekcjach pojechałam z mamą do centrum stomatologicznego, do dentysty. Okazało się, że moja poprzednia dentystka coś mi zepsuła w zębie i jest "martwy". Przez to będę mieć leczenie kanałowe. Dostałam od dentystki antybiotyk i powiedziała, że jak tylko zacznie mnie boleć głowa i będę mieć wyższą temperaturę, to od razu będę musiała jechać do szpitala i dostane antybiotyk dożylnie. Żeby było mało jak na jeden dzień, to stojąc w korku, w nasz samochód uderzyła jakaś kobieta. Na szczęście nic poważnego się nie stało, moja mama wymieniła się z nią numerem telefonu, gdyby coś później okazało się nie tak.  Natomiast dziś nie miałam takiego pecha, choć jest piątek trzynastego :)
Trochę się rozpisałam, ale cóż, trochę się wydarzyło w tym tygodniu. Teraz oglądam weekend z horrorami na vivie i odpowiadam na wasze wiadomości :)

wieczorne foto ahahaha :)
Jak Wam minął ten tydzień?
Wierzycie w przesądy tj, piątek trzynastego itp.?
Dobranoc miśki :)

6 komentarzy:

  1. ja nie wierze ; )
    eh to widze tydzien ciezki ;c tak jak u mnie ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie wierze :P Od pewnego czaasu zaglądam na Twój blog i jest naprawdę świetny! :D Posty są tematyczne i baaardzo ciekawe!
    Obserwujemy? :)

    aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Również dziś nie miałam pecha, wręcz przeciwnie! Mój tydzień minął nawet fajnie, lecz trochę nudno, bo siedziałam cały czas w domu.

    + obserwuję, aby być na bieżąco z tymi wspaniałymi postami!
    ♥ vickys-life1.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. ja osobiscie nie wierze w cos takiego, obserwujemy? ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie wierzę w przesądy , wręcz przeciwnie dzień był udany :3

    http://iitiismyliife.blogspot.com/2013/12/wracam-do-zywych-przeglad-ciuchow-z.html
    możesz kliknąć w linki aupie ? z góry dziękuję ! cudnego masz bloga :3
    dodajemy do obserwowanych ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jesteś!
    Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj, ja na pewno się odwdzięczę :)
    kolorowawyspablog.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...