20 grudnia 2013

my dream house- kitchen

Cześć Miśki!
Ostatnio mam strasznie dużo pomysłów na posty. Nareszcie uruchomiłam swój magiczny zeszyt :)
Dziś ostatni dzień w szkole w tym roku, ja spędziłam go bardzo przyjemnie na pierwszej wigilii szkolnej z nową klasą. Było świetnie! 
Jutro pokażę Wam co dostałam od mojej przyjaciółki.

Dziś tak jak obiecałam kolejna część "my dream house". Teraz pokażę Wam kuchnie, które przypadły mi do gustu. Pewnie zauważycie, że wręcz uwielbiam duże, błyszczące, kolorowe, nowoczesne kuchnie :)
Zawsze chciałam mieć w domu kuchnię połączoną z salonem i jadalnią, wszystko wydaje się wtedy takie przestronne i można stworzyć ciekawe, klimatyczne wnętrze. 
Troszkę się rozpędziłam wybierając zdjęcia, ale nie mogłam się powstrzymać :) Jest ich około 30 :)







Podoba Wam się któraś?
:)

12 komentarzy:

  1. Podobają mi się te nowoczesne z połyskiem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł na post :)

    5,6 i 8 idealne<3

    w wolnej chwili zapraszam do mnie :*

    vejra.blgspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre zdjęcia kuchni naprawdę ciekawe. Ale wiele też zupełnie nie w moim stylu. Każdy chyba jednak spośród nich wybrałby coś dla siebie bez większego problemu :)

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejciu, wszystkie te kuchnie to wprost marzenie *.*

    different-view-of-the-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam bardzo podobne meble w kuchni jak na 3 zdjęciu tylko trochę inne uchwyty ;] Wszystkie inspiracje bardzo ładne , obserwuje .

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne ! :) Cudowny blog, świetny post! ♥ Naprawdę bardzo mi się tu podoba. Zdecydowanie będę zaglądać częściej, więc co powiesz na wspólną obserwację? Jeżeli się zgadzasz to napisz mi na moim blogu abym mogła się odwdzięczyć, a jeżeli nie to po prostu zignoruj to pytanie ^^ Jeszcze raz, fajnie tu!♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuchnia marzeń ale kwota też marzeń :D
    ______________________________
    ZREWANŻUJESZ SIĘ?
    URODZINOWY POST - 22 GRUDNIA.
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, że kwota też marzeń hahaha :)

      Usuń
  8. Kuchnia 3 i 5 są boskie !
    Piękny blog<3
    Może obserwacja? + ja już i liczę na ciebie :))

    darudarusa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się prawie wszystkie chyba najbardziej 6 i 7 :) kuchnia marzenie!
    Zapraszam do mnie http://www.femmfashion.blogspot.com/
    Obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi podobają się prawie wszystkie wnętrza z tych!
    Świetny pomysł na post, też muszę kiedyś coś takiego zrobić! :)

    http://dreams-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie ładne
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...