7 grudnia 2013

mikołajki

Hola!
Jak wszyscy wiemy, wczoraj były Mikołajki.
U mnie w szkole, każdy kto miał czapkę mikołaja lub inny świąteczny strój był nie pytany. Na wos'ie to się przydało ;)
Chłopak z mojej klasy przebrał się cały za Mikołaja, ale niestety nie dotrwał w tym przebraniu na rozdanie prezentów. Klasowe mikołajki, muszę przyznać, że były udane. Oczywiście, od razu pol losowaniu każdy wiedział kogo ma. Z jednej strony było to dobre, ponieważ większość zna się dopiero od września i nie do końca było wiadome co kto lubi i czy można było się kierować. Jednak z drugiej strony, fajnie by było gdyby nikt o niczym nie wiedział i każdy miał niespodziankę, ale mimo to, wszyscy byli zadowoleni z prezentów :)
Ja dostałam słodycze, balsam i masło do ciała oraz lakier do paznokci. Kosmetyki do ciała pachną przepięknie! Balsam czekoladowo, a masło tak jak jabłecznik *-*
Od rodziców dostałam również słodycze i naszyjnik w kształcie kołnierzyka z drobnych złotych kuleczek. 
A Wam co przyniósł Mikołaj?

Chciałam Was również przerosić za moje posty "raz na dwa tygodnie", ale to wszystko jest spowodowane ciągłą nauką. Jestem w pierwszej liceum i mam strasznie dużo nauki+ dochodzą rozszerzone przedmioty tj. polski, historia, matematyka, wos  i 3 języki obce (angielski, niemiecki, hiszpański). Nie wiem czy przyzwyczaję się do tego, ale jak na razie nie widzę innego wyjścia, jeśli chcę zdać dobrze maturę ( tak wiem, że jest dopiero za 2 lata) i iść na wybrane studia. 
Mam nadzieję, że wkrótce wszystko wróci do normy i nie będę zaniedbywać mojej "działalności blogowej/internetowej". 

Czy u Was też spadł już śnieg?
U mnie jest biało, a w niektórych miejscach śniegu po kostki. O wietrze już nie wspomnę. Jak szłam do szkoły to ledwo stawiałam kroki, czułam, że coś mnie pcha do tyłu, poważnie :) 
Już uruchomiłam swój termos i zaczynam jazdę w autobusie i pierwsze lekcje w towarzystwie ciepłej herbatki haha



prezent od koleżanki z klasy :)

prezent od rodziców, niestety naszyjnik za bardzo się świecił na zdjęciu

I ♥ Lindt


29 komentarzy:

  1. Oj u mnie spadł śnieg i nie jestem z tego powodu zadowolona ;|
    Świeten prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie już pełno śniegu :c

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje ;) i również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie śniegu nawet wiecej niż po kostki :)
    dziekuje za obserwacje na moim blogu, rowniez obserwuje <3
    amimitte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mmmm fajne prezenty :) obserwuje :D
    jucia-juucia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie tu! :)
    zapraszam do mnie --------- > seebil.blogspot.com
    obserwujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny blog ;)
    Powodzenia w blogowaniu! ♥

    • Zapraszam na mojego bloga •

    www.niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też jest już dużo śniegu. Przez ostatnie dwa dni sypało i wiało niemiłosiernie, ale dzisiaj jest przepiękna, słoneczna pogoda :)

    Dziękuję za komentarz i obserwację u mnie, oczywiście się odwdzięczam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny wpis, będę wpadać! :D
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć ,masz swietnego bloga naprawde fajnie piszesz oraz masz ciekawy naglowek.Bardzo fajne prezenty dostalas ja na swoje musze jeszcze poczekac.Dzieki ze zaobserwowalas moj blog i bez wahania modwdzieczam sie tym samym.Wpadnij jeszcze http://paulik16-modo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny wpis, będę wpadać! :D
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie pełno śniegu:3


    http://rosonatorss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też chce takie prezenty, szkoda że naszyjnika nie ma no ale cóż... Ślicznaś i piękny masz ten blog <333 Oczywiście będę częściej zaglądać ;*

    http://kiczka-blog.blogspot.com/ - mam nadzieje że zajrzysz także na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny post ;p

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie też w szkole tak było, dzięki temu wszyscy chodzili w czapkach :D
    Ja jeszcze nie miałam klasowej wigilii i nawet nie wiem czy będę mieć ._.

    Obserwuję!
    hurt-others.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post i blog :) obserwujemy? jeżeli tak to zacznij i napisz u mnie w komentarzu, odwdzięczę się!
    ✿✧☽♥☆ ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM ✿✧☽♥☆

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia,
    obserwuję :3



    ew-ewel.blogspot.com <przyjmuje obserwacje za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zdjęcia, ja miałam losowanie ale prezenty dopiero na wigilię sobie rozdajemy :)

    http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne prezenty ;))
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo mi się podoba twój blog w jaki sposób go prowadzisz !:D
    zapraszam do mnie może znajdziesz coś dla siebie .
    jak zaobserwujesz jak się odwdzięcz sie tym samym :))
    http://lifemizip.blogspot.com/
    + zapraszam na konkurs ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mogę się doczekać świąt!

    ♥ vickys-life1.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Ooo mikołajki :3.W mojej klasie już losowaliśmy komu dajemy prezenty (wreszcie wylosowałam dziewczynę!) ,ale dajemy sobie prezenty dopiero na wigilii :D
    Obserwujemy?Jesli tak to zaobserwuj mój blog ,wtedy ja zrobię to samo :D
    http://www.dont-benormal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej Świetny blog i post c;
    ( obserwuje za obserwacje)
    http://andzia-o-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. chcialam zobaczyć naszyjnik, szkoda ze go nie ma ;c


    obserwujemy? :) www.DulcesCrujientes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. balsamy rzeczywiście muszą cudownie pachnąć :D
    może wspólna obserwacja ?? daj mi znać :)
    może chciałabyś zgarnąć świąteczny prezent? Rozdanie z Sammydress, sprawdź TUTAJ
    i byłabym bardzo wdzięczna gdybyś kliknęła w linki persunmall u mnie na blogu :)
    pozdrawiam!
    DOMINIKALICIOUS

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne prezenty :)
    i podoba mi się tu u Ciebie :)
    + w wolnej chwili zapraszam do siebie, zachęcam też do obserwowania - na pewno się odwdzięczę :)
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...