9 listopada 2013

Playlista and Friday outfit

Heejka!
Nie lubię gdy wieczorami zaczyna robić się bardzo zimno, ale ktoś genialny wymyślił kawę i gorącą czekoladę. Dziś spontanicznie pojechałam spotkać się z przyjaciółkami. Poszłyśmy na małe zakupy, potem na kawę i do MC. Brakuje mi ich w szkole i w jednej klasie. Strasznie tęsknie za moimi przyjaciółmi, na szczęście nie straciliśmy ze sobą kontaktu. U mnie w górach leży śnieg :/ Oby nie zaczął padać niżej, bo się załamie. Przeraża mnie myśl, że będę musiała stać dosyć długa na przystanku zimą brrrr
Oto mój wczorajszy outfit:

Kurtka- Tally Weil -99zł
Spodenki- Szachownica- 40zł
Komin- New Look- 10zł
Sweter- C&A- 60zł
Buty- Allegro.pl- ok. 60zł












Mam dla Was także mini playlistę tego co wczoraj słuchałyśmy :)

:)

23 komentarze:

  1. Znam większość tych piosenek ;D Świetny strój.

    livpily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też przeraża, że będę musiała stać w zimnie na przystanku. ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny outfit :) Świetna kurtka!
    Obserwujemy?

    adriana-adaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz :)
    kocham tą piosenkę Miley!

    http://little-crazy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam posiadasz super bloga, po prostu zaczytuje się gdy widzę notki jakie piszesz! Talent humanistyczny. Aż mi zależy na wspólnej obserwacji bloga i abyś polubiła mnie na fanpage? Co Ty na to? Zaobserwuj, odwdzięczę się tym samym.
    www.senioritasunshine.blogspot.com
    Wybacz za spam

    OdpowiedzUsuń
  6. ładniutki sweterek ;) dobre kawałki ,zwłaszcza One Republic <3
    Obserwujemy ?

    http://marttfashion.blogspot.com/2013/11/sheinside.html
    ps.Klikniesz u mnie w link sheinside ? Bardzo proszę ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. outfit świetny, ale mi wpadła w oko przede wszystkim kurtka - cudowna ;-) z playlisty stawiam na Miley :)
    obserwujemy? Ja już;* www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. za miley nie przepadam :) ale doceniam urozmaicenia w poście ;D spoko foteczki;D zapraszam do mnie :) licze na rewanz bo ja juz obserwuje :)http://gusus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. gorącą czekolada to najlepszy wynalazek! :)
    Ostatnią piosenkę Miley uwielbiam :)
    dodaję do obserwowanych, i zapraszam do odwdzięczenia się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pytałaś czy obserwujemy. Ja już :)
    emeraldsandnutella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny outfit i piosenki :))

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gorąca czekolada <3
    Spoko kawałki :3
    Obserwuję, pozdrawiam i zapraszam do siebie ~ rybkaolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Spoko muzyczka! ;)

    obserwujemy?
    http://mali-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny outfit! Uwielbiam łączyć spodenki z rajstopami:)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  15. Break Down i Let me go lubie ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  16. sweterek jest boski ;D

    a piosenkę burn lubięę :D

    pozdrawiam ;D
    może wzajemna obserwacja? ;>

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęcią zostaję na dłużej (bloglovin + GFC) I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło jest przeczytać coś takiego! Dziękuje <3!!!

      Usuń
  18. ja już obserwuję kochana :)
    Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny sweterek ; )
    Obserwuję i będzie mi bardzo miło jeśli zrobisz to samo ;3
    http://blummm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna stylizacja :)
    Wrecking ball <3 !
    obserwujemy ? ja już :DD
    http://dreamscometrue4320.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietny sweter
    Co powiesz na wzajemną obserwacje ? Ja już zaobserwowałam!
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...