30 listopada 2013

nocka x2

Hejka!
Wspominałam Wam ostatnio, że nocowałam u przyjaciółki, więc dzisiaj troszeczkę opowiem co robiliśmy :)

23.11 razem z dwoma dziewczynami i jednym chłopakiem zrobiliśmy sobie nockę u przyjaciółki. Na początku jej rodzice sceptycznie do tego, że Mateusz będzie z nami, ale na szczęście się zgodzili. Obejrzeliśmy z Gabi młodszym rodzeństwem Kevina i po wielu próbach położyliśmy ich spać. Potem obejrzeliśmy Dom w głębi lasu, kombinowaliśmy jak rozłożyć narożnik hahaha 
O 3 w nocy zgłodnieliśmy i zrobiliśmy sałatkę owocową, która była mega słodka
O 4 zagraliśmy w eurobiznes, po czym przyszli do domu Gabi rodzice :) Na koniec obejrzeliśmy Pachnidło i Smakosza :)
Ogólnie to poszliśmy spać ok 7 rano a wstaliśmy o 9. Tylko 2 godziny snu!
No i ok 11 pojechaliśmy do siebie, ale zabawa była!!!


29.11 w tym samym składzie nocowaliśmy u mnie w domu, niestety po 21 Mateusz musiał jechać do domu :(
O 18 razem z Laurą wyszliśmy po Matiego i Kejpi na przystanek i wróciliśmy do domu, a po niecałej godzinie wyszliśmy po Gabi i zrobiliśmy jeszcze takie dwa kółka. W domu od razu napiliśmy się ciepłej herbatki i oglądaliśmy zdjęcia dziewczyn naszych kolegów z klasy i osób z naszych obecnych klas. O 21 odprowadziłyśmy Mateusza na autobus, w którym jechał nasz kolega i narysował Nam serduszko na szybie hahaha Jak wróciłyśmy to obejrzałyśmy nasze zdjęcia z podstawówki i z gimnazjum śmiejąc z tego jak wyglądaliśmy i wspominając, jakby nie patrzeć stare dobre czasy ♥
Potem miałam dla nich niespodziankę... Piccolo XD Obejrzałyśmy von Hensing'a, poczekałyśmy na Projekt X, którego nawet nie skończyłyśmy. Poszłyśmy spać ok 3.30 i wstałyśmy ok 9 wliczając w to 5 minutowe pobudki :) Rano po śniadaniu postanowiłyśmy lać wosk ;) Gabi wyszło serduszko, a nasze ciężko było zgadnąć :)

Podsumowując te dwie nocki, to jestem bardzo, bardzo zadowolona, z resztą tak jak wszyscy. 
Kocham moich przyjaciół i nie wyobrażam sobie życia bez nich ♥
woda na wosk :)
serduszko Gabi
moje...coś





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...