4 listopada 2013

TAG- 40 faktów o mnie

Cześć!
Za mną cała noc jazdy w autokarze. Dziś rano wróciłam z mojego cudownego Szczecina i przy okazji zrobiłam sobie jeden dzień wolnego od szkoły. Spędziłam tam długi weekend i jak zawsze nie miałam ochoty wracać do domu. Tym razem nie byłam na jakiś wielkich zakupach, kupiłam tylko kilka par butów, kurtkę, sweter i kilka dodatków. W następnej notce pokaże Wam zdjęcia.

W moim zeszycie, o którym kiedyś Wam wspominałam, znalazłam listę 50 faktów o mnie, którą miałam nagrać jakiś czas temu. Dziś ją zaprezentuje, ale nie będę nagrywać filmiku, dlatego że raczej nie chcielibyście mnie oglądać w takim stanie hahaha

40 faktów o mnie
  1. Staram się być pozytywną osobą i zawracać uwagę na to co mi wychodzi.
  2. Lubię pizzę. Prawie przez całe dzieciństwo nawet jej nie próbowałam, ale kilka lat temu się przemogłam i spróbowałam. Od tego czasu ją uwielbiam.
  3. Od czasów gimnazjum mam dużo lepszy kontakt z chłopakami niż wcześniej. W sumie nie wiem dlaczego.
  4. Lubię grać w siatkówkę. Nie przepadam zbytnio za sportami, ale siatkówka i nożna są ok :)
  5. W lato lubię pić zimną czekoladę z bitą śmietaną, a w zimę zwykłą gorącą czekoladę.
  6. Jestem zakupoholiczką. Nie wiem czy jest to powód do dumy, ale taka jest prawda. Uwielbiam chodzić na zakupy.
  7.  Jestem tajemnicza. Kiedyś o tym nie wiedziałam, ale teraz coraz bardziej zdaje sobie z tego sprawę. Jest to trochę denerwujące, bo przez to mało mówię o sobie i o tym co czuję.
  8.  Jestem ciekawska.
  9. Jestem pełna przeciwności pod każdym względem. Wszystkie moje cechy wykluczają się na wzajem.
  10. Uwielbiam jeździć na rowerze.
  11. Lubię soki o smaku multiwitaminy.
  12. Kocham fotografię. Zdjęcia mogę robić cały czas. Mam do fotografii pewne plany, ale za wcześnie żeby o tym pisać.
  13. Boję się pająków i innych robaków. Jak zobaczę coś takiego to potem mam wrażenie, że coś po mnie chodzi. Fuuu
  14. Uwielbiam oglądać filmy. Głównie horrory, thrillery i dramaty.
  15. Zdecydowanie wolę mieszkać w mieście niż na wsi.
  16. Chciałabym studiować marketing i zarządzanie.
  17. Chciałabym wyjechać do Anglii, ewentualnie do Stanów lub Hiszpani.
  18.  Lubię jeść owoce.
  19. Uwielbiam dostawać kwiaty.
  20. Lubię chłopaków, którzy grają na gitarze bądź są wysportowani. Jednak i tak najważniejsze jest by mnie kochał :)
  21. Kocham muzykę. Jestem od niej uzależniona i mam związane z nią plany.
  22. Uwielbiam wycieczki z przyjaciółmi,
  23. Jestem leniwa i czasem też pracowita. Wymagam od siebie wiele, ale nie zawsze udaję mi się zrobić to co zaplanuje.
  24. Staram się uwierzyć w siebie i w swoje marzenia.
  25. Jestem wrażliwa i łatwo mnie zranić.
  26. Uczę się żyć zasadą: "Co Cię nie zabije to wzmocni"
  27. Chciałbym zrobić sobie tatuaż, w postaci jakiegoś napisu, najlepiej na karku lub na lewej ręce.
  28. W szkole najbardziej lubię hiszpański, polski, angielski, niemiecki, wf i przerwy.
  29. Denerwują mnie fałszywi ludzie.
  30. Nie lubię osób, które mają zbyt wysoką samoocenę i są za bardzo pewni siebie.
  31. Mam problem z podejmowaniem decyzji.
  32. Czasem mam wrażenie, że jestem niewidzialna, że stoję w środku tłumu i krzyczę, ale i tak nikt nie zwraca na mnie uwagi.
  33. Nie cierpię fizyki!!!
  34. Kiedyś chciałam zostać architektem.
  35. Uwielbiam zapach męskich perfum.
  36. Jestem niecierpliwa.
  37. Kocham moich przyjaciół.
  38. Nie mogę doczekać się prawa jazdy ^^
  39. Nienawidzę ludzi, którzy nie mają szacunku do innych.
  40. W liceum polubiłam matematykę ;)
 

4 komentarze:

  1. Najbardziej przykuł moją uwagę podpunkt 1. Tak trzymaj staraj się byc pozytywna ;D
    livpily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej !
    Obserwujemy? Jeżeli tak, to zacznij : ) Odwdzięczę się tym samym :D
    Pozdrawiam !
    http://typicalifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Większość tego co przeczytałam pasuję też do mnie;p Ale nie lubie jeździć rowerem ani matematyki;p
    Dodaje do obserwowanych i liczę na rewanż;p
    kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się większość zgadza, tylko wolę mieszkać na wsi i nie boję się robaków :)
    emeraldsandnutella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...