17 listopada 2013

1 urodziny bloga!!!

Heej!!!
Kochani, 10 listopada były 1 urodziny mojego bloga!
Strasznie się cieszę, że udało nam się tyle przetrwać :)
Do tej pory:
* napisaliście 224 komentarzy
* odwiedzieliście mnie 9723 razy
* zaobserwowało mnie 54 blogerów
* napisałam 188 notek

Strasznie Wam dziękuję za powyższe wyniki! To Wy tworzycie tego bloga, bez Was by nie istniał i nie miałabym dla kogo pisać!
Dajecie mi ogromną siłę i motywację oraz dużo radości w tym co robię!
Nie sądziłam, że uda mi się zajść tak daleko.
Mam nadzieję, że będzie coraz lepiej!


Jestescie najwspanialsi!!!
Kocham Was i jeszcze raz bardzo Wam za wszystko DZIĘKUJĘ!!!

4 komentarze:

  1. Gratuluję wtrwałości i wszystkiego naj dla bloga :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje *__* piękne włosy
    http://dreamscometrue4320.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje gratuluje ;D zycze sukcesów w tej branży ;D i zapraszam do mnie ? moze zaobserwujesz :) bo ja juz! http://gusus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog .
    co powiesz na wzajemną obserwacje ???

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...