19 października 2013

DIY- ombre na paznokciach

Cześć,
humor dopisuje, oby tak cały czas. Rano przywitało mnie piękne słońce, aż zatęskniłam za wakacjami. Teraz pozostało cieszyć się urokami jesieni :)
Tęsknie za dniami, kiedy nie musiałam zastanawiać się co napisać na blogu.
Jak na razie chce jak najszybciej wrócić do mojej "blogowej formy".

Wpadłam na pomysł, żeby napisać Wam jak zrobić ombre na paznokciach :)

* Rzeczy, które potrzebujesz:
Lakiery do paznokci w różnych odcieniach tego samego koloru, gąbeczki do makijażu, miseczka, woda, bezbarwny lakier do paznokci, kartka papieru, zmywacz do paznokci, patyczek kosmetyczny. 
1. Przygotuj lakieru, ustaw je w kolejności od najciemniejszego go najjaśniejszego koloru. Niech tych odcieni nie będzie więcej niż cztery, bo efekt nie wyjdzie.
2. Napełnij miseczkę zimną wodą i zanurz w niej gąbeczkę do podkładu. Następnie odsącz ją pozostawiając ją wilgotną, ale nie mokrą.
3. Pomaluj krawędź gąbki ciemnym lakierem, robiąc wyraźną kreskę.
4. Następnie zrób taką samą kreskę tuż obok jaśniejszym kolorem i tak do najjaśniejszego. Rób to w miarę szybko, aby lakiery nie zdążyły wyschnąć na gąbce.
5. Odbij delikatnie kolory na kartce papieru, a zobaczysz jak kolory odbijają się na kartce. Jeszcze widać wyraźną granicę między nimi.
6. Powtórz to odbijanie, a za którymś razem zobaczysz, że granica między kolorami się zatarła.
7. To jest ten moment, kiedy należy odbić lakier na paznokciu. Po prostu zbliż gąbkę do płytki paznokcia i odbij na niej lakier. Powtórz to kilka razy, trzymając gąbkę dokładnie w tej samej pozycji. Nie martw się, że coś zepsujesz. Jeśli nie będziesz maziać gąbką po paznokciu, na pewno nic takiego się nie stanie.
8. Następnie ponownie nałóż warstwy lakierów i potarzaj powyższe kroki dla każdego paznokcia.
9. Paznokcie sobie schną, a Ty zabierz się za usuwanie lakieru wokół płytki paznokciowej, ze skóry.
10. Namocz patyczek higieniczny lub pędzelek w zmywaczu i usuń lakier ze skóry wokół paznokci.
11. Na sam koniec pomaluj paznokcie bezbarwnym lakierem lub utrwalaczem.
w oparciu o tipy.pl

Dobranoc ;*

6 komentarzy:

  1. uwielbiam ombre na paznokciach uważam że wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejeku, jakie świetne :) Zrobię sobie na święta, bo na razie szkołą mi na to nie pozwala ;__;
    Pozdrawiam
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie to wyszło *u*
    Ja kiedyś próbowałam tak zrobić i niestety nic z tego nie wyszło :c

    www.natalia-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, pięknie wyszło :D
    Muszę spróbować :D
    Pozdrowienia od:
    rybkaolka.blogspot.com
    wszystko-co-nasze.blogspot.com
    grupa-liryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny efekt końcowy :)
    obserwuję i zaprasza do siebie:)
    http://kalkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...