4 października 2013

hiszpański

Hej!
Jak Wam minął tydzień? Muszę przyznać, że dla mnie był dość ciężki. Masa nauki, mówiąc krótko. Z mojej klasy przepisała się już 3 osoba, a prawdopodobnie w drugiej klasie będzie nas jeszcze o 3 osoby mniej :( Nie wiem czy wspomniałam Wam o tym, że w mojej szkole są dodatkowe zajęcia z języka hiszpańskiego. Strasznie lubię ten język i bardzo się ucieszyłam, że jednak będę miała możliwość uczenia się właśnie tego języka. W zasadzie hiszpański jest prostszy od angielskiego i niemieckiego, przynajmniej tak mi się wydaję. Mamy 1 godzinę w tygodniu, niestety. Mogłabym się go uczyć cały czas :)

Dziś dzień jak co dzień. Biologii nie ogarniam ani trochę, ale może się to wkrótce zmieni. Liczę też na to, że moja sytuacja z fizyki się zmieni, bo jak na razie mam 1 i 2. Za to nadrabiam niemieckim, bo mam 5,5,6 :) W tygodniu szykują się 2 sprawdziany, jakieś 3 kartkówki i moje ukochane zadania domowe... Ale dosyć o szkole!
Zaczął nam się długo oczekiwany weekend! Ja jutro z samego rana jadę na zdjęcia do parku, ale niestety nie jako "modelka" :) Jakąś jesienną sesje ogarnę z koleżanką jak będzie trochę luzu, mam już nawet upatrzone miejsce :)

stare XD

Ostatnio wpadła mi w ucho piosenka Rihanny "Cry". Nie jest to jakiś nowy hit, ale bardzo mi się spodobała i cały czas jej słucham. Jak nie znacie to posłuchajcie :)

Jutro dodam post tematyczny, albo i 2, żeby nadrobić zaległości :)
Trzymajcie się ;*

2 komentarze:

  1. miłej sesji ;)
    u mnie w szkole też nauki masa, co zrobić, trzeba przeczekać
    i byle do wakacji ;D
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    ayuna-chan.bloog.pl
    pozdrawiam cieplutko ;*
    jest u mnie konkurs może cię zaciekawi? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...