28 września 2013

warsztaty dziennikarskie

Cześć!
Po spędzeniu dnia na porządkach, przyszedł czas na odpoczynek :)
    Uwielbiam wieczory, gdy leże pod kocem z kubkiem gorącego kakao lub herbatą, słuchając muzyki *-*

Wczoraj miałam tylko 2 lekcje, a potem 4 godziny warsztatów dziennikarskich. Z racji tego, że jestem  klasie humanistyczno-dziennikarskiej biorę udział w projekcie unijnym "Niezwykłe historie zwykłych ludzi", polega on na przeprowadzeniu wywiadu z jedną z osób z Teatru Karawana. Najlepszy wywiad zostanie zamieszczony w gazecie, podpisany imieniem i nazwiskiem autora. Będziemy mogli także wpisać udział w tym projekcie do naszego CV. Jak na razie dostaliśmy teczkę z notatnikiem itp i plakietkę :)

Na pierwszej lekcji, na matemie, pani zrobiła nam kartkówkę i geniusz zrobił wszystko dobrze :)
Miałabym 6 ale nie wyliczyłam wszystkiego, dlatego postawiła mi 5+. Ogólnie to moje pierwsze 5+ z matmy od zawsze :)
Aż się pochwalę zdjęciem ;)
Po lekcjach poszłam jeszcze z dziewczynami na frytki. Nie dość, że kucharze, czy kim oni tam byli, robili je na szybko, to musiałyśmy biec na autobus. Zdążyłyśmy, ale już byłam pogodzone z faktem, że będziemy godzinę czekać na następny.
Spotkałam też kilka osób ze starej klasy :) Trochę tęsknie za starą klasą, ale nie narzekam na nową :)

To ja uciekam na jakiś film :)
Dobranoc ♥

16 komentarzy:

  1. O proszę, pięknie! Gratuluję tak dobrej ocenki :)
    Obserwuję!
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, zazdroszcze Ci warsztatów sama bym chętnie wzieła w nich udział! ;p


    martfotofashion.blogspot.com

    zapraszam dopiero zaczynam, obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuję ;)
    http://fotografia-cytrus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog ,
    zajrzyj do mojego slodkieslodkieczary.blogspot.com/ zaobserwuj jeśli ci się spodoba , a ja się zrewanżuje
    + polajkuj mojego fanpagea : https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214?sk=page_insights

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog : ) Obserwujemy tu i na bloglovin?
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję oceny :D
    obserwujemy?
    horanek-horanek.blogspot.com
    zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  8. też lubię takie wieczory <3
    gratulacje piąteczki !
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej, zazdroszcze udzialu w takich warsztatach *.*
    gratuluje piatki z matematyki! :D
    xoxo


    http://nothingsacred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog! Pięknie piszesz! senioritasunshine.blogspot.com +Dopiero zaczynam byłabym wdzięczna, gdybyś dodała się do obserwowanych, odwdzięczę się tym samym, przepraszam za spam.

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluje oceny;))
    podoba mi się tło Twojego bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  12. tez lubie takie wieczory tylko zamiast kakao czekolada :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny i ładny blog.
    Z chęcią zaobserwuję :>

    be-yourself-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję za komentarz ;) gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny ten projekt! :O świetny blog, również obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...