20 września 2013

nike air max

Hejka,
w tym tygodniu w sumie jedyne co mi się dobrego przydarzyło to 4 z historii i paczka z butami...
Wydaje mi się, że moje życie kompletnie się zepsuło. Potrzebuję zmiany otoczenia. NATYCHMIAST!

Więc tak... przyszły mi buty. NARESZCIE!  Na początku września zamówiłam nike air max 90 w kolorze miętowym. Brałam je trochę w ciemno, bo nigdy na żywo ich nie widziałam, a rozmiar wybierałam na "oko". Okazało się, że są idealne. Nigdy nie miałam wygodniejszych butów!
Polecam! Na allegro znajdziecie je w naprawdę niskiej cenie jak na te buty. Choć ja nie kupowałam na allegro i trochę przepłaciłam, ale i tak buty są cudowne.

Mniej więcej tak się prezentują:
Dziś byłam w czekoladziarni z przyjaciółmi, z którymi zdecydowanie zbyt długo się nie widziałam.
Mieliśmy iść do kina, ale jakoś tak wyszło, że tam nie dotarliśmy :) Brakowało mi tych kochanych mordek. Szkoda, że zobaczymy się dopiero może za 2 tygodnie. Nie wytrzymam!

A Wy jak spędziliście dzisiejsze popołudnie? 

3 komentarze:

  1. Nie lubię sportowych butów (oprócz trampek, ale one chyba nie zaliczają się do sportowych, nie?). Ale każdy ma swój gust c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Sportowe, nie przepadam, ale ładnie wygladają :)
    Czekoladziarni? Co to jest? :o
    Ja piekę murzynka, ale o tym w następnym poście u mnie ;)
    Pozdrowienia od rybkaolka.blogspot.com i wszystko-co-nasze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne są te buty, obserwuję :) zapraszam do mnie i przyjaciółki, dopiero zaczynamy ;) http://ourlittlefriendship.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...