25 sierpnia 2014

DIY- Obrazek na płycie

Cześć!
Wczoraj wieczorem wróciłam ze Szczecina. Nie wiem dlaczego, ale ten tydzień minął jak jeden dzień. Mimo to jestem zadowolona, że spędziłam ten czas aktywnie i z rodziną.
Jeśli chodzi o zdjęcia to niestety ich nie mam, ponieważ jak wspomniałam wcześniej spędzałam czas z rodziną, z którą widzę się raz na rok.
Może zrobię post o Szczecinie i jego ciekawych miejscach? Co Wy na to?

Aby nadrobić ten tydzień pokaże Wam sposób na wykorzystanie starych płyt.



Potrzebujemy:
* stare płyty CD lub DVD,
* czarna farba akrylowa,
* pędzelek,
* ołówek,
* ostry przedmiot np. gwóźdź lub cyrkiel,
* stare gazety,
* lakier ochronny.

Przygotowanie:
1.  Pomaluj czarną akrylową farbą płytę CD na lśniącej stronie, na której zapisuje się dane. Rób to na rozłożonych gazetach, by nie pobrudzić farbą stołu, ani podłogi. Odczekaj, aż farba całkowicie wyschnie.

2. Ołówkiem narysuj na płycie dowolny rysunek lub wzór. 
 

3. Przy użyciu ostrego narzędzia delikatnie wydrap wzór narysowany ołówkiem. Staraj się nie naciskać mocno, by zdrapywać farbę, ale nie rysować zbytnio płyty.

4. Kiedy będziesz już zadowolony z efektu, zabezpiecz obrazek bezbarwnym lakierem ochronnym. Odczekaj, aż lakier wyschnie.
 5. Gotowy obrazek możesz przykleić na ścianę. Najlepiej będzie się prezentować, jeśli wykonasz kilka podobnych obrazków i powiesisz je blisko siebie.

Podoba Wam się pomysł?

4 komentarze:

  1. bardzo mi się podoba, oryginalnie i nietuzinkowo

    pozdrawiam
    http://velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowe! Wygląda to bardzo ładnie!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Genialny pomysł, na pewno w przyszłości z niego skorzystam :))

    stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie to wygląda;)
    pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...