22 sierpnia 2013

morze 2013

Siemanko :)
Tak jak pisałam wcześniej byłam nad morzem. Wybrałam się z mamą do Pobierowa. Uznałyśmy, że to jedno z najładniejszych miejscowości nadmorskich. Gdy bus przejeżdżał przez Niechorze załamałam się. Nie byłam tam nigdy, więc tylko mogłam sobie wyobrazić jak tam jest. Lecz moja wyobraźnia się pomyliła. Było tam strasznie szaro i ponuro, wyglądało trochę jak opuszczone miasto z filmów- naprawdę.

No to parę zdjęć. Od razu muszę powiedzieć, że zdjęcia się za bardzo nie różnią od siebie, w końcu morze to morze ;)

nie dość że gruba, to krzywo opalona :/


3 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia <3
    Nie jesteś gruba ^^
    Pozdrowienia od wszystko-co-nasz.blogspot i rybkaolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gruba ? Ty gruba ? Gruby to jest ten facet w tle .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...