12 lipca 2013

sprzątanie

Siemka,
wczoraj wieczorem masakrycznie się wkurzyłam, bo nie mogłam znaleźć mojego grzebienia do rozczesywania włosów. Przeszukałam cały pokój, dom, samochód i nigdzie go nie ma.
Dziś postanowiłam, że posprzątam swój pokój z nadzieją, że w końcu znajdę ten różowy kawałek plastiku do włosów :) Zanim zaczęłam sprzątać zrobiłam zdjęcia jak pokój wygląda. Po ok. 4/5 godzinach ciężkiej pracy... skończyłam, ale grzebienia nie znalazłam :/ Na koniec również zrobiłam zdjęcia pokoju. Jakby nie patrzeć jest różnica :)

Before:

 After:
moja prywatna galeria :)
 
ogólnie to w moim pokoju jest 8(+1 "sztuczny") aparatów fotograficznych, w tym 4 w pełni działające
a po pracy...kolacja
 

:)

9 komentarzy:

  1. ale wysprzątane *o* że ci się tak chciało ; p też chyba będę musiała się w końcu zabrać za duże porządki w moim pokoju, ale na razie mi się nie chce ; p
    śliczny pokoik ;)
    nie ma to jak 9 aparatów w pokoju ;D zbierasz? xd ;DD

    zapraszam do mnie ;)
    theonlysuch.blogspot.com

    ~kat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :)
      można powiedzieć, że zbieram aparaty, ale to dla tego, że kocham fotografię i robię zdjęcia różnymi aparatami :)

      Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)

      Usuń
  2. Ja bym nie dała rady usiedzieć minuty w takim bałaganie :) Za to efekt po, jest naprawdę powalający i wygląda pięknie :) Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra robota! Nieźle poradziłaś sobie z tym bałaganem ;pp

    http://patrycja-patrycjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. No posprzątałaś widać różnicę! :)A teraz pokój wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za komentarz ;) niczym perfekcyjna pani domu

    OdpowiedzUsuń
  6. Zabieg przed i po :) zauważalne zmiany.

    Pozdrawiam
    http://drugastronawieszaka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. na ten czysty pokój przyjemniej się patrzy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...