20 lipca 2013

plecaki vintage

Siemka!
Wczorajszy dzień zdecydowanie bardzo udany. O 16 mieliśmy spotkanie "zapoznawcze" nowej klasy. Spotkaliśmy się w MC i tak sobie siedzieliśmy i gadaliśmy o wszystkim i o niczym :)

     Dziś chciałam Wam pokazać nowy trend, a mianowicie plecaki w stylu vintage. Pewnie widzieliście już takie na ulicach miast, czy w telewizji. Mają one niezwykłą gamę wzorów i kolorów. Z pewnością każdy wybrałby swój idealny plecaczek.
     Moim zdaniem są po prostu świetne! Mega uniwersalne, można je zakładać np. na zakupy, spacer po parku, spotkanie "na mieście" z przyjaciółką, a nawet na plaże, aby schować krem, okulary itp. Jest bardzo dużo sytuacji, w których przydałby się taki wygodny, "miejski" sprzęt :) Jak dla mnie są one lepsze od torebek, bo zakładamy na plecy i nic nam nie lata po bokach i nie trzeba co 5 sekund poprawiać, bo zsuwa się z ramienia.
     Cena jest dość przystępna, choć nie ukrywam, że mogłaby być o 10-15 zł niższa, ale to zależy gdzie kupujemy.
     Mi najbardziej podobają się te plecaki w azteckie wzory, paski, białe ptaki, kwiaty, szary, czarny i beżowy.
     Ja zakochałam się w nich od pierwszego ujrzenia na czyiś plecach *_*



 Jak Wam się podobają, a może już takie macie?
:)

8 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się ostatni z azteckim motywem ;)

    Obserwuję i liczę na rewanż :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Są mega! Ale ja nie mam i raczej nie kupię bo jak dla mnie są mało praktyczne;)
    Również zaobserwowałam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham je *-* beżowy albo szary są genialne, zawsze taki chciałam <3
    wiesz gdzie można je kupić i ile kosztują?

    http://hermionegrangerstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można je dostać m.in. w internetowym sklepie granashop.pl http://granashop.pl/pl/c/Torebki/26
      a także na allegro.pl http://allegro.pl/plecak-vintage-najnowsze-wzory-unisex-a4-primark-i3412786944.html

      Na tych stronach są najtańsze, a ceny z przesyłką wynoszą ok 70zł. :)

      Usuń
  4. One są świetne! <3 Tym plecaczkiem najbardziej się zauroczyłam! :* http://zszywka.pl/p/plecaczek-w-stylu-boho-4172107.html ~ Majczi

    theonlysuch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam !! Sama zamierzam sobie kupić są urocze, moje koleżanki mają i są zadowolone :) a gdzie można kupić czarny albo ten w kwiaty??? bo nie wiem a mi się bardzo podobają "D może wiesz??

    Obserwuję :D Liczę na wzajemność (tylko wygląd mojego bloga niedługo się zmieni bo będzie mi ktoś robił :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można je dostać na allegro i w internetowym sklepie granashop.pl :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...