22 czerwca 2013

konkurs i nagroda

Hej,
wczoraj miałam dzień pełen wrażeń, oczywiście pozytywnych :)
O 8 pojechałam na finał konkursu do Bukowca. Brałam udział w konkursie fotograficznym, w przedziale wiekowym gimnazjum. Jak przyjechaliśmy to każdy uczestnik dostawał paczki ze słodyczami, dyplomy za udział. Na początku poszłyśmy zobaczyć zdjęcia, ale na żadnym nie było napisane, które miejsce. Później poszliśmy na ogłoszenie wyników i... WYGRAŁAM!!!!
Zajęłam I MIEJSCE wśród wszystkich gimnazjum z Gmin Karkonoskich :) W nagrodę dostałam aparat fotograficzny NIKON COOLPIX 27. Dostałam także pióro wieczne za konkurs malowania na szkle :) Moja koleżanka ze szkoły miała wyróżnienie i dostała ramkę na zdjęcie i pendrive. A za stroje o których Wam wcześniej pisałam dostałyśmy wyróżnienie :)

Wieczorem o 19 miałam BAL na zakończenie gimnazjum. Zdjęcia i opis z balu dodam jutro bo muszę poszukać zdjęć :)

Oto zdjęcia nagród i mojego stroju:





Dobranoc :*


2 komentarze:

  1. Wow! Gratuluję! Ja też tak chce
    http://blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...