9 lutego 2013

biżuteria

Witajcie Skarby!
Wczoraj przeglądając bloga Patrycji Banaś (klik) natrafiłam na komentarz pewnej dziewczyna, która napisała, że też lubi stronę granashop.pl. Zaciekawiona odrazu weszłam i moim oczom ukazała się piękna biżuteria, w dodatku w niskich cenach. Bez wątpienia mogę stwierdzić, że to mój ulubiony sklep internetowy z biżuterią.
Zapraszam i polecam granashop.pl
Oto kilka rzeczy, które wpadły mi w oko:













Tak, wiem, że nie jest to kilka rzeczy, ale jest to niesamowita okazja i miłość do biżuteri hahaha ♥

2 komentarze:

  1. Heii. Nominowałam cię na moim blogu do Libster Award. Jeśli nie wiesz co to jest wejdź na mojego bloga a tam jest to napisane. ;) Zapraszam .. http://bloog-gaaabi-gabii-lolze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się ostatni naszyjnik. jest jednocześnie minimalistyczny i ciekawy.
    + świetny blog.

    komentarz za komentarz ?
    obserwowanie za obserwowanie ?
    http://mojapoziomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, daje mi on mnóstwo radości i motywacji :)
Jeśli spodoba Ci się blog to zaobserwuj, ja też wpadnę. Nie piszcie, że liczycie na to samo.

-weryfikacja obrazkowa wyłączona
-obraźliwe komentarze nie będą akceptowane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...